دوست بزرگواری می گفت خوبی بنایی و ساختمان سازی اینه که خیلی ها ازش نون می خورند.
من صحبت این دوست عزیزمون رو کاملا قبول دارم، به جز پیمانکار، بنا، نقاش، گچکار، کاشیکار، کارگر، برقکار و که مستقیما روزی شونو از ساخت و ساز به دست می آرن، مشاغلی مثل کابینت ساز، ندگان کاشی و پارکت، لوازم ساختمانی، لوازم الکتریکی، لوازم خانگی (مثل سینک و هود و اجاق گاز) ،تزئینات ساختمانی، ندگان کاغذ دیواری، رنگ ها، مصالح ی ها، راننده ها و .هم به صورت غیر مستقیم با ساخت و ساز در ارتباطند و از این راه کسب درآمد می کنند.
یک صنف دیگه هم هستند که بخش عمده ی درآمدشون رو از خونه های در حال بازسازی به دست می آرن یعنی اران ضایعات
 همون روز اول که ما کابینت هامونو باز کردیم فریبرز شماره ی آقایی رو برای کابینت ها به ما داد.
من اولش فقط می خواستم کابینتهای پایین رو بهش بم، اما اینقدر سماجت به خرج داد که مجبور شدم کابینتهای بالا رو هم که کاملا سالم بودند خالی کنم و بهش بدم. شاید باورتون نشه که بابت 7 متر کابینت به ما فقط 335 تومن داد!
چند روز پیش که برادرم زنگ زد و سراغ کابینتهای بالا رو گرفت، آه از نهادم برآمد چون یادم افتاد خانم برادرم چند سال پیش به من سفارش کرده بود اگه یک زمانی قصد تعویض کابینتها رو داشتیم، کابینتهای بالا رو به اونها بدیم تا تو انباری خونه ازشون استفاده کنند.
دیشب هم یکی از همسایه ها سراغ کابینتهای بالا رو گرفت و گفت می تونید از کابینتهای بالا تو خرپشته یا بالکن تون استفاده کنید، وقتی بهش گفتم کابینتها رو مفت رد کردم، گفت من اگه به جای شوهرت بودم طلاقت می دادم! حوصله م نیامد بگم مسبب اصلی این کار کامی خان بود که دم و دقیقه می گفت ول کن بابا! کابینتها رو رد کن بره، خیلی جا گرفتند.
به جز کابینتها، یک پنجره ی بزرگ آلومینیومی (به اضافه ی چند تا توری که قابشون از جنس آلومینیوم بود) و کلی پنجره ی فلزی، کانال کولر، رابیتس و میلگرد بهش دادیم و این آقا سرجمع بابت تمام چیزایی که بهش فروختیم، یک میلیون و صد به ما داد.(با همون مبلغی که بابت کابینتها داده بود) من بیشتر این مبلغ رو بابت کرایه به راننده های وانتی دادم که برامون کاشی، سرامیک، پکیج، سینک و هود، اجاق گاز صفحه ای . آوردند. چون فریبرز زیر بار هزینه ی داربست (برای نمای بیرونی پنجره ی جدید آشپزخونه) نرفت، اجاره ی داربست رو هم از همین مبلغ ضایعات پرداخت کردمو خلاص!
در حال حاضر آقای ضایعاتی برای آبگرمکن دیواری و بخاری ها دندون تیز کرده و می خواد اونا رو از چنگ مون مفت در بیاره، اما من بهش گفتم بخاری ها و آبگرمکن رو می خوایم تو سایت دیوار بیم. 

کابینتهای ,کابینتها ,بابت ,کابینت ,پنجره ,لوازم ,کابینتهای بالا , ضایعات ,سراغ کابینتهای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فعال در زمینه خرما تاپیش عاشقانه 2 عاشق بی انتها من، تودۀ بی شکلِ موّاج فروشگاه اینترنتی بازار روز مبین فایل